Monday 27 November 2017

Binære Options Indikator No Male Indikatorer


Vi opprettet den første Forex Probabilistic Indicator utelukkende for binære alternativer. 3 Trinn Integrasjon med MT4 amp MT5 Bare kopier inn indikatoren i din Data Folder, Tillat Import DLL og Activate. ex4 amp. ex5 filer inkludert. Flere aktivkalibrering Den nye V4.0 er blitt kalibrert på de 4 store Forex-parene, inkludert 6 eksotiske par. Økt antall pålitelige signaler. Gratis Push Notifications La BOSS-indikatoren løpe hjemme og bli varslet via mobil når et sannsynlighetssignal utløses. Lifetime License Garantert gratis levetid oppgraderinger oppdateres Ingen irriterende gjentakende avgifter Sikre indikatoren for livet Neural Network Technology Du vil ikke finne noen annen indikator der ute som forutsier sannsynligheten for at neste stearinlys er bullish eller bearish. Ingen forsinkelse, ingen omhyggelig 247 Global Market Analysis Det spiller ingen rolle hvor du bor eller hvilket marked du vil handle. BOSS-indikatoren fungerer døgnet rundt, så du trenger ikke. Antall signaler Den nye V4.0 kan kjøre samtidig på alle kalibrerte eiendeler. Flere varsler Kvalitet på signaler Den nye V4.0 lar deg styre utfallssannsynligheten. Høyere nøyaktighet Ingen lag NO forsinkelse NO repaint Dette pluginet viser en regresjonskanal i sanntid som passer best til markedet. Den bruker samme Neural Network-teknologi som BOSS-indikatoren for å beregne optimale parametere, inkludert standardavvik og regresjonstype (Lineær, Quadratisk , Logaritmisk eller eksponentiell). Støtter og motstander Dette pluginet viser store støtte - og motstandsnivåer i sanntid. Det er ikke nødvendig å angi noen parameter i denne plugin-modulen, da den bruker samme Neural Network-teknologi som BOSS-indikatoren for å beregne optimale parametere, og vise støtte - og motstandsnivåer som passer best til markedsforholdene. Verdien Diagrammer Denne plugin er en modifisert versjon av den kjente verdien diagrammer indikator. Denne versjonen bruker imidlertid samme Neural Network-teknologi som BOSS-indikatoren for å beregne optimale øvre og nedre triggergrenser automatisk og i realtid. Det kan brukes på alle tidsrammer, valutapar, indekser og aksjer. Indikator intuitiv og ideell for nybegynnere. Karakteristikker for binær reaperindikatorplattformen: Metatrader4 Asset: Eventuelt valutapar, eventuelle indekser, eventuelle aksjer og varer. Handelstid: Eventuelle, anbefalte europeiske og amerikanske økter Timeplan: M5 eller høyere Utløp: Slutten av det andre lyset Anbefalt megler: Regler for handel med binær reaperindikator Kjøp anrop: umiddelbart etter utseendet grønn pil oppover (vent ikke til lukk av dagens lys). Kjøp Put: umiddelbart etter utseendet rød pil nedover (ikke vent til nærlyset er nært). Utløpstid: nær det andre stearinlyset etter signalet: Når handel på tidsramme M5 med utløp til 10 minutter er ideell megler. Binary Reaper Indicator er ikke perfekt og kan gi falske signaler. For å unngå falske alarmer bør ikke handel i perioder med de viktigste økonomiske nyhetene og behovet for å bruke ekstra filtre. Slik laster du ned klikk her Disse kan interessere deg: Jeg har funnet en fantastisk indikator som aldri REPAIN med 90 nøyaktighet og for EURUSD sin 99.99-nøyaktighet Indikatoren består ganske enkelt av 2 piler RØD for PUT og Blue for CALL Vent til pilen vises og ta handelen med det nåværende lyset IKKE neste Denne indikatoren virker med hvilken som helst tidsramme, men siden pilen vises etter 1 til 3 minutter etter at lyset er åpent, så venter jeg prisutløsningen, så tar jeg handelen min. Hvis pilen dukker opp etter 5 eller 6 min, tar jeg ikke handelen. Fordi denne indien gir 90 ITM trenger vi ikke å legge til noe filter. Ikke repeterende indi veldig nøyaktig spesielt med EUR USD Det er ingen alarm for det, så du må sitte hele tme venter på pilen. Noen ganger kommer pilen veldig sent. VENNLIGST GUYS DONT SPØRRE MEG OM DET GJENNOMFØRER FORSIKTIG SOM DEN SEGTE INDI ALDRI REPARERER Jeg håper noen kan legge til Alert til denne fantastiske indien. For de som er ivrige etter å vente på Beast V100 indikator, mister du sove over det. For de som er bittere over noen lovede hellige gralindikator som ikke kom gjennom. For de som ikke gjør noe annet enn tispe og slynger for å røre skit opp. For de som kritiserer og gjør nullverdier. For de som gjør alt annet enn handel, binære alternativer. Sjekk ut dette moderposten av alle moderpostene. Dette kan være indikatoren som du alle venter på. PS, hei tarikou90. Hvordan går det Bro Indikatoren består ganske enkelt av 2 piler RØD for PUT og Blå for CALL Vent til pilen vises og ta handelen med CURRENT stearinlys IKKE neste Denne indikatoren virker med hvilken som helst tidsramme, men siden pilen vises etter 1 til 3 minutter Etter at lyset er åpent, så venter jeg prisutløsningen, så tar jeg handelen min. Hvis pilen dukker opp etter 5 eller 6 min, tar jeg ikke handelen. Fordi denne indien gir 90 ITM trenger vi ikke å legge til noe filter. Ikke repeterende indi veldig nøyaktig spesielt med EUR USD Det er ingen alarm for det, så du må sitte hele tme venter på pilen. Noen ganger kommer pilen veldig sent. VENNLIGST GUYS DONT SPØRRE MEG OM DET GJENNOMFØRER FORSIKTIG SOM DEN SEGTE INDI ALDRI REPARERER Jeg håper noen kan legge til Alert til denne fantastiske indien. ok så jeg har sett på dette og fulgte det med EURUSD prishistorikk og det ser ikke ut som en høy ITM i det hele tatt. fra det jeg kan se når pilen sier kaller det, ser det ut som lysene kommer ned. hva ser jeg feil her som dette i motsetning til udayashankar 05 aug 2016

No comments:

Post a Comment