Wednesday 11 October 2017

Forex Trading Avanserte Strategier Michigan


Avanserte strategier Skrevet av Edward Revy 28. januar 2007 - 08:11. Sammen med Forex komplekse handelsstrategier forventes denne siden å gradvis avsløre våre såkalte Forex-avanserte handelsstrategier. Disse strategiene vil ha en sterk bakgrunn, lyd teoretisk base og vil representere kjent for oss handelsmetoder og regler som brukes av erfarne Forex-forhandlere. Vi skal også dele tradingstrategier som vi bruker i vår Forex trading praksis. Ikke glem å lese vår ansvarsfraskrivelse policy. Husk også at handel medfører risiko og det er ikke noe handelssystem som er immun mot tap. Din erfaring kan lett starte med en tapt handel, så før du gir opp på et system, må du kontrollere at du har testet det bra. Dissiplinen din er og vil alltid være nøkkelen til suksess. Følg reglene strengt, hvis endret, skriv ned disse endringene og ikke endre når du handler. Det er lovet å være en god opplevelse. Det blir imidlertid ingen mirakler. Disse strategiene vil ikke være revolusjonerende Forex-strategier av alle tider eller noen Holy Grail-systemer for å bringe deg millioner, i hvert fall kan vi ikke love det. Det vi kan love er at det vil være mange ting å lære og ideer å prøve ut. For å oppnå dette, vil vi gjøre vårt beste. Virkelig din, Edward Revy og mine beste Forex strategier. Team Advanced Forex Strategies: Aktive forhandlere Poll - del din live opplevelse eller les hva andre har å si. Du kan hjelpe tusenvis til å forbedre sin handel Copyright 2007 mdash 2016 Forex-strategier-avslørtAdvanced Forex Strategies som faktisk fungerer selv for nybegynnere Stopp å være din egen verste fiende. Er du lei av å ikke være i stand til å generere konsekvente ukentlige resultater i Forex Prøvet alt, men ingenting synes å fungere Vel, du er ikke alene Den gode nyheten er: du har funnet (uten tvil) Best Forex Strategies Website som har alle avanserte strategier som du noensinne vil trenge. Og vi vil levere nye strategier direkte til innboksen din Registrer deg i dag for å motta en kraftig 5 minutters scalping-strategi som leveres direkte inn i innboksen. Forventede Forex Trading Strategies Når du begynner å handle, er du vanligvis oversvømt med handelsmetoder og systemer, inkludert svært grunnleggende metoder og avanserte Forex handelsstrategier. Sannheten er at de fleste strategier kan deles opp i to hovedkategorier, og noen er en hybrid av de to: Diskretionær handel Mekanisk handel Mekanisk handel kan være noe relativt enkel, for eksempel følgende glidende gjennomsnittssystem. Plot en 20 SMA og en 50 SMA på diagrammet ditt Når 20 krysser over 50, buysell den første lukk Vent på den første tilbaketrekningen i 50 og buysell breaken av highlow Som du kan se er det ikke for mye å tenke på og for de som bare får føttene våte, er det ikke en dårlig start. Problemet med dette enkle systemet er at det egentlig ikke er en kant som du utnytter. Grunnleggende strategier bruker vanlige indikatorer og kanskje et enkelt å identifisere diagrammønster for å handle av. Enhver handelsmetode som er enkel hvis A oppstår, gjør B ikke min handelstype, og disse typer metoder er ganske grunnleggende. Min suksess med disse har i beste fall vært middelmådig. Kanskje det koker ned til meg som trenger flere hender på tilnærming til handel. Når du begynner å se på mer avanserte Forex trading strategier, ser du vanligvis en mer diskretionær tilnærming. Dette er min foretrukne tilnærming til Forex-markedene. Hvorfor er disse avanserte Lets se på meningen med skjønnsmessig: Diskresjonær: Venstre til eller regulert av one8217s eget skjønn eller skjønn. For å kunne bruke dommen din, må du ha noen evne til å bedømme hvilken pris som gjør, og bruk sannsynlighet for å velge ditt handelsalternativ. Dette er ikke noe som neofytehandlere kan gjøre, og det er en av grunnene til at de som utvikler ekspertrådgivere, gjør det så godt i å selge sine produkter. MERK: Jeg foreslår ikke at du noen gang bruker en ekspertrådgiver, og det navnet er ganske lurt. Fibonacci trading er en av de avanserte Forex trading strategiene som jeg bruker. Hvorfor er det avansert Du må velge hvilke svingnivåer du skal begynne å tegne fra. Du må velge hvilket nivå du vil se på for en potensiell handel. Du må finne en måte å gå inn i handel med tanke på hovedeksponering. Du må finne en måte å avslutte handelen både i fortjeneste og om en tapt handel For å markere disse punktene, vil jeg vise deg et oppsett i AUDUSD-valutaparet som tiltrukket min interesse og er nå en live-handel. Dette diagrammet bruker en fire timers tidsramme. Som du kan se, er det flere klynger av Fibonacci retracements og utvidelser i området .9421-9454. Når prisen når denne sone, begynte jeg å se etter en reversering. Å finne svingene å måle er skjønnsmessig, og mens det er noen regler, er det hovedsakelig skjønn. Når prisen når sonen, ville en enkel tilnærming ha vært å selge når prisen slo bunnen av serien med et stopp øverst i serien. Jeg brukte faktisk en oscillator for å se at momentet var tilbake til ulemper og deretter spilt en pause i lyset lav for en oppføring på .9405. Avansert Forex trading strategier betyr ikke bare den strategien du handler. Det er andre aspekter som begynnelseshandlere bør overse, men erfarne forhandlere kan begynne å innlemme i sine handelsplaner. Sikring Endringer i regulering har tatt sikring av det samme paret ut av hendene på handelsmenn. Det var en tid du kunne selge EURUSD for eksempel, hold kort og ta lang tid da markedet rallied. Dette var en fin måte å dra nytte av begge sider av mynten. Du kan gjøre det med forskjellige kontoer, men ikke på samme konto. Du kan kapitalisere på USD styrkevekst ved å bytte par som GBPUSD og EURUSD samtidig, men forskjellige retninger. Det er ekstremt komplekst skjønt, og kan sikkert bli klassifisert som en av de fremste Forex trading strategiene. Trailing Når din handel er fortjeneste, i stedet for å bruke et fast fortjeneste mål, kan du spore stoppet til visse prispunkter. For å undersøke dette videre, vil jeg bruke AUDUSD-handelen som før. Siden dette trekket var så sterkt, tilbød det svært lite med hensyn til retracements på fire timers diagrammet. Jeg måtte bruke diagrammet på 1 time for å finne områder jeg kunne stoppe mitt stopp over. Når markedet rallied, var jeg på vakt for pris for å gjenoppta handel. Når det brøt lavene som angitt av den gule, ble stoppet plassert noen få pips over de røde linjene. Jeg foretrukket å bruke fire timers diagrammet og den siste stien brukte 4 timers diagrammet. Handel ble stoppet for profitt på .9194 som ga 208 pips på den andre enheten av denne handel. Dette skjedde da jeg skrev ut denne artikkelen Pyramiding Noen handelsmenn vil legge til sin posisjon når det har blitt vist at analysen var riktig. Dette tar ganske enkelt en annen handel i samme retning, og bruker vanligvis de samme oppsettene og utløser som den første handelen. Mange forhandlere vil vente til de har tatt all risiko ut av den første handelen før de legges til den nåværende posisjonen. Dette reduserer kapitaleksponeringen på handelen og gjør bare risikoen på den nye stillingen relevant. Pyramiding er ikke noe jeg for tiden bruker i min egen handel. Skal ut Dette er noe jeg bruker av en rekke årsaker. Dette er hvor du tar fortjeneste på delposisjoner i den samlede posisjonen. Jeg vil fortsette å bruke AUDUSD-handel som et eksempel. Selgingen ble tatt på 9401 og stoppet var 52 pips unna. For å ta all risiko ut av handelen uten å flytte stoppet mitt, måtte jeg gå ut av partiell stilling, minst 52 pips i fortjeneste. Dette tillater all risiko å bli tatt ut av handelen uten å måtte flytte startstoppet. Dette er viktig fordi det alltid er mulig at du ikke handler et korrigerende trekk, men handler mot en ny prisretning. Dette er hvordan prisen gikk opp i min handelssone: Jeg tar stillingen som jeg kan gå galt på farten, som så tillater meg: Bank litt rask fortjeneste Ta risikoen ut av handelen Hold en posisjon i gang for større fortjeneste, med NULL risiko Dette er avanserte Forex trading strategier og bør ikke gjennomføres av de som bare går inn i handelsområdet. For de som har erfaring, eksperimentere med den skjønnsmessige tilnærmingen jeg rørte på og se om de andre strategiene passer inn i din handelsplan

No comments:

Post a Comment